Re: Wolne dzialanie laptop Toshiba SA30-213 ?

Autor: Sws <silos_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 07:35:02 MET

> Kolego, też mam Toshi. miałem podobnie.
> Doszedłem do tego włączając wszystkie opcje zasilania na MAX, nie żadne
> SAVE MODE, ani OPTIMAL tylko MAX , bez względu na to czy lapek był
> ładowany z sieci energetycznej, czy pracował mobilnie.
> Było to spowodowane osczędnością energii - i dlatego lap się mielił.
> Oczywiście nie licz na to, że lap będzię energooszczędny, pochodzi z 1.5 h
> w trybie mobile.
> No ale w końcu coś, za coś :)

> PZDR.

Witam

Niestety wszystko jest ustawione na MAX w systemie operacyjnym. W BIOSie nie
ma zadnej seksji odnosnie zasilania/oszczedzania czy zeby byly na plytacj
dostarczonych do laptopa (plyty serwisowe). Po wylaczeniu nawet ochrony
antywirusowej Nortona nadal wolno dziala. Wina moze lezec po stronie samego
dysku twardego Hitachi ze tak dlugo wszystko mieli. Czy ktos moze wie czym
jeszcze moze byc spowodowana powolnosc Toshiby SA30-213 ? Komputer jest caly
czas zasilany z sieci.

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

Z powazaniem

Sws