Problem z NEC AD-7173

Autor: Cichocki Hubert <hubert_cichocki_at_CIAHTO.o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 00:54:30 MET

Witam,
sprawa wygląda tak, że ów napęd nie czyta płyt DVD. Po włożeniu płyty DVD
wogóle nią nie kręci. Płyty CD odczytuje bez problemu. Mam też drugą
nagrywarkę również NEC ale AG3500. Ten napęd na tym samym kompie radzi sobie
dobrze. Sprawdziłem już kilka taśm, przepinałem kontrolery. Nic mi więcej do
głowy nie przychodzi. System to W2k SP4, płyta główna Asus P4P800 Deluxe-E.
Na innym kompie (WinXP 64bit) ten NEC 7173 działa ok. Nie wiem juz czy
doszukiwać się problemu w sprzęcie (niekompatybilność) czy w sofcie ?

--
[Pozdrawiam - Hubert Cichocki                             ]
[  mailto: hubert.cichocki@siemens.com,       Pilnuj,     ]