Re: Pytanie o Core2 Duo

Autor: Dexter <spamerze_zly_adres__at_com.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 23:54:19 MET

On Wed, 17 Jan 2007 23:23:50 +0100, BartekK <sibi@drut.org> wrote:

Witam

>64bitowy, ale czym zamierzasz to wykorzystać?

Jeśli już mam kupić to wolę mieć sprzęt 64 niż 32-bitowy.

>A powiedziałeś sprzedawcy do czego chcesz tego używać? Bo nam nie
>powiedziałeś, więc skąd mamy wiedzieć czy jest "lepszy" jak nie wiemy do
>czego ma być "lepszy"

Sprzedawcy powiedziałem. Teraz dopiszę tutaj. :)
Komp ma być praktycznie do wszystkiego.
Internet, gry, edycja grafiki komputerowej, oglądanie i edycja filmów,
edycja muzyki.

>A czy w ogóle 2 rdzeni/wieloprocesorowości potrzebujesz?

Myślę, że szybciej będzie mi obrabiał filmy dwurdzeniowy proc niż
jednordzeniowy. Cofać się w technologii też nie będę.

>Ja właśnie nabyłem/zmieniłem na C2D E6300 i nie jestem przekonany czy to
>aż taka rewelacja. Drugi komputer mam na a3000+ 939 i moze na intelu
>widać większą wydajność w testach/benchmarkach, w paru grach wyszło
>kilka FPS więcej, ale to różnica na poziomie paru %, większy wpływ niż
>procesor ma chyba wydajność ramu, czipsetu i całej reszty. Do zastosowań
>biurowych a64 (nawet nie x2) coś czuje że by dużo bardziej się opłacił w
>przeliczeniu efekt/kasa.

Jak kupię kompa to go nie będę zmieniał przez jakiś czas.
Jak na razie mam Pentium III 550 MHz więc dla mnie różnica zmiany na
dwurdzeniowca będzie kolosalna a jak wcześniej napisałem nie ma sensu
kupowanie procesora jednordzeniowego kiedy już są dwurdzeniowe.
Poza tym nie kupuję kompa do zastosowań biurowych. :)

Pozdrawiam

Dexter