Re: Zintegrowana grafika vs tania karta

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 21:10:38 MET

Użytkownik wrote:

> Lepiej tanią, a osobną. Choćby używaną. Wbudowana będzie
> zabierać ci cenną pamięć RAM, a przecież każdy megabajt się
> liczy ;-)

Jezeli komputer z pci-e to w tej chwili bardziej oplaca sie kupowac
zintegrowane. Najtansze nowe karty graficzne kosztuja okolo 130zl a rynek
uzywanych jest dosyc dosyc ubogi jeszcze.

Co innego jezeli komputer jest na AGP wtedy za 13zl zł mozna miec
uzywanego matroxa G450 i mozna sie zastanawiac co sie bardziej oplaca.

--
Pozdrawiam Tomek