Re: Kupno obudowy i zasilacza

Autor: <the.killer_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 20:40:25 MET

Zorbas napisał(a):
> Mam zamiar wydać na obudowe z zasilaczem 200zł, polecacie coś
> konkretnego czy też wybór w tym wypadku zależy tylko od gustu? Podobno
> lepiej kupić osobno zasilacz, a osobno obudowe, jeśli tak to jaki
> zasilacz polecacie?

Kupowanie osobno ma sens dla niższych półek... Kupując tanią
obudowę, jako zasilacz dostaniesz najgorsze badziewie. Zasada jest po
prostu taka, że dobre zasilacze są w dobrych obudowach :)
Moim ulubieńcem w temacie obudów jest akurat Chieftec, ale to sprawa
na nieco więcej niż 200 zł :)
Jeżeli naprawdę jesteś ograniczony w kwestii budżetu, to
rzeczywiście najlepiej kup osobno - jakąś najtańszą obudowę bez
zasilacza za 30-40 zł, a za resztę dobry zasilacz typu Tagan,
Chieftec, lub choćby Fortron...