Re: Laptop F-S problem z SPDIF

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 19:04:07 MET

Użytkownik "VooDoo" <waariat@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1169054763.063714.242990@51g2000cwl.googlegroups.com...
> ten sam problem mam w Aristo Prestige 1600 :\ co czytam po forach pisza
> by wylaczyc analog by sam digital dzialal i lipa:\ myslalem ze na
> Viscie pojdzie lepiej ale tez lipa, chociaz na Viscie bez problemu
> mozna wybrac jaki sygnal ma byc wychodzacy:(( ale nawet najnowsze
> sterowniki realtek`a nie moga sprostac temu... chyba trza na gwarancji
> oddac laptopa.

Problem się sam rozwiązał w nocy jak wyjmowałem jacka od słuchawek to w
gniazdku coś migło;P
Wniosek mógłbyć tylko jeden- to SPDIF jest optyczne. Tylko nigdzie nikt w
żadnych papierach nikt o tym nie wspomniał- myślałem że jak jest
współdzielone to elektrycznie a tu niespodzianka. Po skombinowaniu
przejściówki z jacka na normalny kabel optyczny wszystko śmiga jak należy.
Pozdrawiam