Sklepy ze sprzetem komputerowym - udzial w rynku

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 18:11:38 MET

Ciekawi mnie juz od jakiegos czasu jaka jest wielkosc rynku sprzetu
komputerowego w Polsce i jaki jest udzial poszczegolnych graczy (w tym
internetowych) typu Komputronik itp., ewentualnie jak to sie ma do rykow w
innych krajach.

Jezeli ktos z Was zetknal sie gdzies z takimi danymi ogolnodostepnymi w
sieci lub ma informacje na ten temat bylbym wdzieczny.

Mam nadzieje ze temat tego posta jest zwiazany choc troche z trescia tej
grupy ;-)

Pzdr.,

--
uC