Re: Zintegrowana grafika vs tania karta

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 16:28:12 MET

> Mam dylemat przy zakupie taniego kompa.
> Zintegrowana grafika czy tania ale osobna?

Kup cos na NF 6100, byle mialo gniazdko PCIE.
Na poczatek wystarczy a z czasem kupisz cos na PCIE.

> Jaka jest obecnie najlepsza zintegrowana grafika na
> płytach w średnim przedziale cenowym?

6150 od nVidii (od 6100 rozni sie tym, ze ma TV-out,
wsparcie dla HD i wyzsze taktowanie) ale ciezko znalezc
na tym plyte.

Oraz "ekspresy" od ATI. Calkiem przyzwoity byl 200,
ale teraz juz pewnie cos nowszego jest. Niech mnie ktos
uzupelni. :)

Pozdrawiam,
Vituniu.