Re: HDD - sredni czas dostepu

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 15:04:32 MET

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1169042533.225559.100920@v45g2000cwv.googlegroups.com...
> Witam
>
> Znalazlem w sieci takie porownanie programow szyfrujacych dyski:
>
> http://www.xml-dev.com/blog/index.php?action=viewtopic&id=250
>
> Na potrzeby testu uzyto konkretnego pliku, do ktorego sredni czas
> dostepu to 59,89ms, po uzyciu programu do szyfrowania CompSec czas
> dostepu do tego samego pliku wzrosl do 84,00ms, czyli o 40%.
>
> Jak myslice czy podczas codziennego uzytkowania PCeta da sie odczuc ta
> roznica w czasie dostepu?
>
> Za normalne uzytkowanie mam na mysli: przenoszenie plikow, skanowanie
> [...]

nie zauwazalnie dla Twojej percepcji, zauwazalnie dla stopera (ale tego
ostatniego nie masz w glowie)
poszukaj porownan ile czasu kopiuje sie paczka danych z szyfrowanego dysku
na nieszyfrowany i odwrotnie vs nieszyfrowany na nieszyfrowany vs
szyfrowanego na szyfrowany.

jak bedzie podobnie jak z czasem dostepu, to dalej roznic nie zauwazysz w
codzienniej pracy...

pozdrawiam,
Kamil