Re: zagadka za 1600zł

Autor: amikruta <gaz69_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 14:51:36 MET

Człowiek podpisany jako "Budzik" napisał:

> Do twoich zastoswac wziałbym:
> plyte na s939 ze zintegrowana grafika (GF 6100 lub 6150)
> 1GB RAM w dwóch kosciach coby dual właczyc.
> Procka najlepszego na jakiego nie bedzie ci zal kasy.
> Jak ci sie kiedys zachce grac w cos nowszego to kupisz grafe, a do
> pozostałych zastosowan komp bedzie super.
> Powodów na przejscie na SATA nie widze zadnych.

OK. Dzięki za odpowiedź.
Generalnie wszystko już wiem, oprócz tego jaką konkretnie płytę kupić.
Nie jestem w temacie płyt na bieżąco.
Na co zwrócić uwagę, płyt jakich producentów szukać a jakich unikać?
Po prostu nie do końca wiem czym jedna płyta na s939 różni się od drugiej
oprócz np. znacząco większej ceny (wiem, że mogą obsługiwać pamięć różnej
częstotliwości, mieć 2xLAN, ileś więcej slotów PCI, WiFi, ale nie wiem czym
jeszcze się różni ich architektura)

--
pozdrawiam