Re: Monitor - odświeżanie 43Hz i brak koloru niebieskiego.

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 14:34:34 MET

> W jakim sensie przełączanie na 60 Hz?

Sam nie wiem, wlaczalo sie 60hz.prg i obraz stawal sie czytelniejszy.

> Chyba nie na tym modelu? Ten Neptun miał tak wąskie pasmo, że
> 640x200 ledwie co ostro wyświetlał. To monitor klasy CGA był
> w końcu.

Neptun, z zielonym kineskopem, na oko 14" (wybacz, ale modelu niepamietam -
byla tam przerobka do recznego przelaczania trybow 50/60 a 70Hz). Naprawde w
owym czasie nie widzialem nic porownywalnego.

> E, bez przesady, 640x400 70 Hz to każdy monitor multisync
> wyciągnie.

Byly (i sa nadal) problemy. Kiedys byla lista monitorow obslugujacych te
tryby. Co jakis czas sie pytanie o nia gdzies przewala. Teraz z panelami LCD
jest powrot tematy ;) ale to NTG

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)