Paweł napisał(a):
> Czasem trudno być obiektywnym jeśli opisuje się nienajlepszy produkt firmy,
> która zostawia dużo kasy w dziale reklamy czasopisma.
> Parę lat temu to była podstawowa dolegliwość tych rankingów.
Dokładnie. I tu nawet nie chodzi o korupcję jako taką, ale o
sumienie autorów recenzji, którym głupio jest zjechać firmę
wiedząc, że w następnym miesiącu dochody tytułu mogą gwałto-
wnie zjechać. Dlatego dobrze, gdy chętnych na reklamy jest
więcej, niż kolum ogłoszeniowych ;)
Poza tym swego czasu bolączką testów i rankingów było branie
pod uwagę ceny, przez co zazwyczaj produkty nadstandardowo
drogie, ale o wybitnej jakości czy trwałości nie miały szans.
Na szczęście teraz często się testy rozbija na dwie kategorie,
z których w jednej nie liczy się cena w ogóle, a tylko możli-
wości.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Wed Jan 17 13:55:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Jan 2007 - 14:51:14 MET