Mariusz napisał(a):
> A skad kolega madralinski wie, ze mój problem jest softwareowy a nie
> sprzetowy, podaje komunikaty bledów, w nadziei, ze ktos madry od sprzetu
> powie mi np. masz zepsuta karte sieciowa, a dostaje odpowiedz od
> glupiomedrka, który sam nie potrafi zauwazyc, ze jego post jest nie na
> temat.
A Ty to się wcale nie mądrzysz? I nie obrażasz nikogo?
Problem na pierwszy rzut oka jest programowy. Dopiero jak
ludzie od Windows stwierdzą, że wszystko jest OK, można
podejrzewać sprzęt. I wtedy nie z tematem "jak przeinstalować
ICS", ale "jak wymienić uszkodzoną kartę sieciową". I nie,
karta sieciowa NIE jest uszkodzona. Jak dla mnie to po
prostu narzędzia programowe od Neostrady namieszały.
PS. Zamiast walczyć z ICSem -- kup router sprzętowy. O wiele
mniej problemów, o wiele wygodniejsza praca.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Wed Jan 17 12:25:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Jan 2007 - 12:51:17 MET