Re: Dysk twardy 250 czy 320GB?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 12:01:48 MET

> Z moich doświadczeń:
>
> -------------.------------------.------------------.----------------
> -------------+------------------+------------------+----------------
> głośność | Mała | W uj | Średnia
> -------------+------------------+------------------+----------------
> szybkość | Średnia | Średnia | Większa
> -------------+------------------+------------------+----------------
> temperatura | Mała | Trochę większa | Pali się

U mnie Seagaty sie nie pala maja 31, 36 i 36 stopni (ten pierwszy to 160-tka
a dwa nastepne 250-tki), WG ma w tym samym komputerze 29 (2x bo dwa takie
same dyski Raptor). Nie mam Samsunga ale jesli tabelka jest ok to powinien
miec ok 22 :)

Pzdr
Jacek

ps. obudowa Chieftec i na 5 dyskow dmuchaja 2 Fanderki przy 800 obrotach...