zestaw komputerowy

Autor: gremplina <ptysiapupa_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 11:56:53 MET

jesli ktos kupowal niedawno kompa w cenie ok 3000+ za wszystko
najlepiej z proc AMD athlon to prosze napiszcie jaki macie sprzet
pomoże mi to wybrac podzespoły do mojego kompa
to co wczesniej sama wybierałam mozna o kant d*** rozbic
z góry dziekuje
przy okazji czy ktos moze wie co znaczy sformuowanie "interfejs sieci
bezprzewodowej" i czy mysz i klawiatura kabl powinny byc na złaczu usb
czy na innym