Re: zagadka za 1600zł

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 11:38:20 MET

amikruta napisał(a):

> Przenaczenie kompa - komp domowy (internet, multimedia) oraz amatorskie
> dłubanie (programowanie, grafika 3D i inne zabawy)
> W grach mogę się ograniczyć do produkcji sprzed 2-3 lat i starszych.

IMHO niepotrzebnie przy takich założeniach odnośnie wykorzystania
komputera eliminujesz możliwość zakupu MB ze zintegrowaną grafiką. Dla
platformy AMD dostępne są całkiem sensowne płyty z wbudowanym np.
GeForce 6150 albo ATI XPress 1150, a zaoszczędzone 300 - 400 zł jakie
planowałeś wydać na kartę graficzną możesz z powodzeniem przeznaczyć na
dodatkowy 1 GB RAM.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl