Jak przeinstalowac ICS w XP ?

Autor: Mariusz <MichalskiMariuszWYTNIJTO_at_poczta.WYTNIJTOonet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 11:06:23 MET

Nie moge w komponentach systemu znalezc ICS, mam polska wersje XP -
profesional z SP2.
Mam problem z wlaczeniem ICS, dwa komputery polaczone skretka, na jednym NET
z neostrady i nie moge w zaden sposób wlaczyc udostepniania polaczenia na
tym polaczeniu neostradowym. Moze reinstalacja ICSa pomoze. A moze problem
tkwi w modemie na USB? Tylko, ze kiedys mi to chodzilo, zmienilem drugiego
kompa i nie moge juz wlaczyc. Wyskakuje blad: "Nie mozna wlaczyc dostepu
wspóldzielonego. Blad 0x80004002: Taki interfejs
nie jest obslugiwany." W podgladze zdarzen mam:
Serwer nie mógl utworzyc powiazania do transportu
\Device\NetBT_Tcpip_{F8D44FD4-4FF6-41B8-A729-D336946A5DF0}, poniewaz inny
komputer w sieci ma te sama nazwe. Nie mozna uruchomic serwera.

Tylko, ze zaden inny komp nie uzywa tej samej nazwy.
Dla pewnosci zmienilem nazwe komputera, nie pomoglo.

pzdr.
Mariusz