Re: rogi matrycy LCD

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 09:50:43 MET

> Raczej coraz bardziej to dostrzegasz:-).
> Z czasem widzimy coraz więcej wad produktu.
> S.

ee ja mailem odwortnie --- pierwsze wrazenie przy LCD to to ze ekran jest w
klesly , i denerwuje to ze przy zminie konta patrzenia inaczej sie odbiera
kolory ( lub wogle nie widac obrazu ) -- z czasem juz nawet tego nie
dostrzegam .

zmiejsz jasnosc monitora i kontrast popraw -- ja mam ustawione na 10 i 30 .
i najlepiej tez ustawic lampe za monitorem -- lub przynajmniej tak zeby
oswietlala obszar za monitorem ( sciane ) .