Re: Wydajnosc dyskow laptopowych

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 09:28:48 MET

Radosław Sokół wrote:

> I dalej ten komputer będzie taki cichy? Wątpię trochę :)

Dlaczego nie ? Dorzucenie kolejnych modułow pameci nie doda halasu.
Natoamist sa karty graficzne chlodzone pasywnie i taka bede kupowal .
Zdaje sobie sprawe ze takie karty przy obciazeniu i tak trzeba specjalnie
chlodzic lub miec dobrze wentylowane obudowy ale tutaj wykombinowalem ze
zastosuje oddzielny wiatrak z "podjesciem czwartym" z Twojej strony.
Czyli przy internecie i pracach biurowych bedzie cicho.

Natomiast reszta komponentow to radiator scythe ninja byc moze tez z Twoim
regulatorem plus jeden z cichszych wg silentpcreview zasilaczy Seasonic
S-12.

Chyba faktycznie sprubuje tego Samsunga - dodatkowo do dysku mam kieszen
wyciszajaca http://tinyurl.com/344oa3 temperatury w niej nie sa wyzsze o
jakies 3-4 stopnie czyli do przezycia a natomiast faktycznie wycisza.

--
Pozdrawiam Tomek