Re: restart/zawieszenie na "nierozgrzanym?" komputerze

Autor: kolorovekretki <kolorovekretki_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 01:59:47 MET

coś mi się wydaje że to jednak płyta główna będzie...
zasilacz przełożyłem do innego komputera i działa bezproblemowo...
no chyba że w tym drugim komputerze płyta nie jest tak podatna na
skoki napięć (epox 8rda+)

podejrzewałem również za dużą ilość urządzeń i stąd te
restarty... ale po odpięciu 2dysków , dvd, karty sieciowej,
muzycznej, no i prądożernej grafiki, nadal było tak samo.
czy procesor albo kości RAM mogą też powodować takie restarty tylko
na nierozgrzanym komputerze??
(procesor to athlon 2600 nie był podkręcany; ram 4x256 sprawdzana w
testMem... testy nie wykazały błędów)