Re: Neovo - Laptop... audio do zadu :(

Autor: Darrek <darek9971(no.spam)_at_onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 01:49:02 MET

----------
Problem zlokalizowałem - jutro będzie wiadomo na 100%

Po wyłączeniu Wifi i Bluetooth (pizdruł z przodu komputerka przesunięty w
lewą pozycję) wszystko gra idealnie.... z tąd to, że jak grałem to mi
dźwięk działał supcio - zawsze wyłączałem ten "pizdruł" bo i tak sieci nie
używałem.

Fakt, że jest to defekt ale mam nadzieję, ze ktoś kto będzie szukał tego
rozwiązania je znajdzie bo jest to dość jeszcze nowy model i pewnie jeszcze
"kilka"ludzi go kupi...

Acces Point nadawczy leży ok 1m od tego AP więc tak być nie powinno (chyba,
że stara się uruchomić AUDIO HQ poprzez Bluetooth) ale to już nie dziś ;-)

Pozdrawiam i dziękuję Ci Konrad za pomoc !
Pozdrawiam !!