co jest z tymi chipami w drukarkach?

Autor: Marek S. <piter.17_at_wywalto.wp.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 00:40:15 MET

Czy to w ogóle jest legalne, żeby producenci zmuszali nas do serwisowania u
nich drukarek co kilka lat, mimo tego , że drukarka jest sprawna?

ostatnio czytałem artykuł o jakimś modelu Epsona, który po 3 latach domagał
się serwisowania, polegającego na zresetowaniu chipa, bo inaczej odmawiał
pracy, co śmieszne w necie są ponoć programy resetujące ten chip, przez co
drukarka działa dalej - czy to legalne praktyki producentów?

właśnie jestem na etapie zbierania informacji o drukarkach i to co czytam o
nowych praktykach producentów tyrochę mnie niepokoi, skąd mam mieć pewność,
że drukarka, którą chcę kupić nie ma takiego chipa?

pozdr
Marek S.

PS. wie może ktoś czy takie pluskwy są też w atramentówkach?
(mam na oku drukarkę Canon PIXMA IP4300)