Re: Ilość tonera i ile stron wydrukowanych?

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTOcom>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 23:59:26 MET

zxc napisał(a):

> przytrzymaj dluzej - ok 10-15 sekund
> u mnie - co prawda na innym modelu hp - po ktotkim przytrzymaniu drukuje
> reklame, a po dlugim wypluwa kilka stron z czcionkami i szczegolowym info

  A u mnie po przytrzymaniu dlugim lyka kartke i bardzo powoli ja
przesuwajac czysci poprostu drukarki prowadnice z ewentualnych brudow
wiec to nie to.
Pamietam ze gdzies to kiedys w terownikach widzialem bo na ekranie
monitora pokazywalo ile procent tonera jeszcze jest i ile wydrukowalem
ogolnie na drukarce ale teraz zacholere nie moge znalesc a wszystko
przeszukalem.