Re: P III 1000/256/20/ - czy to wystarczy?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 23:48:26 MET

ALIEN74 napisał(a):
> Witam!
>
> Taki komputerek znalazłem na allegro;
> http://allegro.pl/item155424334_p_iii_1000_256_20_compaq_ipaq_warszawa_.html
>
> Czy coś takiego wystarczy do obsługi drukarki i pakietu OpenOffice?
> Ewentualnie internet plus może jakieś radio internetowe lub mp3?
> Ma tylko 256ram- jest to dość nietypowa, bardzo mała obudowa- czy mogą
> być problemy z rozbudową ram-u?
>
> Bartek

pordze doświadczeniem.

w trio kupuje od jakiegoś czasu, i to tego trio po leasingowego.

Co do komputerka - spoko, działa na nich xphome - wiec jest ok. na tych
256 naprawdę wystarcza. Generalnie ładuje tam Mandrive i jest naprawdę OK.
komputerki pozwalają na dobra hibernacje - to duży plus, nic sienie
wiesza ani nie ma problemów.
wiec uruchamianie jest szybkie.
dyski sprzedaja bez badów.
Obudowy troche pokiereszowana ale dla mnie to nieproblem
co do pamieci - sprzedaja je w jednym slocie, mozesz poprosic by były w
jednym - jak mają to włożą 1 x 256.

Ogólnie bierz i sie nie zastanawiaj :) monitory tez maja po 100zł 17" i
moze wiekowe ale obraz dobry :)