Re: P III 1000/256/20/ - czy to wystarczy?

Autor: pan premier <jestem_at_premierem.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 23:36:17 MET

Użytkownik "ALIEN74" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:45ad4b9c@news.home.net.pl...

> Tylko to bardzo mały komputer jest bez napędu i zastanawiam się czy
> rozbudowa bedzie prosta...
> Ewentualnie jakiegoś poleasingowego Della małego może kupię- troche
> drożej, ale mocniejszy i z napędem optycznym.

w opisie jest że płyta jest na chipsecie 815. Z tego co pamiętam są tam 2
sloty na pamięć. Jeśli pamięć jest w kompie w 1 kości (815 obsługuje zdaje
się nawet 512MB kości), to bez problemu dołożysz 2gą kość. Jeśli w 2óch - to
będziesz miał problem. Spytaj sprzedawcę. Największy problem będziesz miał
prawdopodobnie z napędem optycznym. Do tych najmniejszych obudów po prostu
standardowy napęd nie wchodzi. Trzeba by włożyć chyba napęd z laptopa.

--
jim
Co 2 bity  to nie jeden - komputerowe