Re: Jak ustawić obroty wiatraka względem temperatury procesora AMD i INTEL

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 19:26:11 MET

Marcin Narzynski wrote:
> Witam,
>
> Czy możecie podzielić się swoimi doświadczeniami - jak ustawiacie
> obroty wiatraka na procku względem temperatury tegoż?
>
> AMD z natury są chyba chłodniejsze od Inteli.
> Ciekawi mnie, przy jakich temperaturach (o ile w ogóle) wyłączacie
> wiatrak, przy jakich ustawiacie max obroty, itp.

ze tak powiem kazda obudowa jest inna inne sa warunki otoczenia w ktorych
pracuje itd. Dlatego to co dla kogos moze byc optymalne u Ciebie moze
przegrzac komponenty. Generalnie ma byc cicho i nie za goraco a jak to
osiagnac to musisz samodzielnie kombinowac. Nieocenione uslugi oddaja
programy do odczytu temperatury.

--
Pozdrawiam Tomek