Re: Widział ktoś taką pamięć ?

Autor: Peper <Peper_at_no.net>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 18:54:26 MET

ToMasz napisał(a):
> witam
>
> jakiś czas temu pisałem o dziwnym kompie, z MM. Gniazda pamieci nazwijmy
> ABCD, w A siedzi 256mega BiC wolne w D siedzi takie cudo:
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59a69f7157ab278f.html
>
> Po wyjęciu tego elementu komp nie startuje, piszczy. niemam instrukcji
> wiec niweiem dlaczego pipka drze. procek to celeron 2.4
>
> Pozdrawiam
> ToMasz
Logika początkowo wskazywała by na terminator magistrali RAMBUS ale on
miał zdecydowanie inne wycięcia:)

Tymczasem układ na zdjeciu słuzy do regulacji napięcia magistrali dla
pamieci DDR SDRAM, być może to jakaś forma przejściowa płyty głównej w
której napięcie magistrali dla modułów DDR ustalało sie właśnie wpieciem
takiego modułu.