Re: Jaka drukarka do domu

Autor: Szo <f_r_u_b_a_s_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 16:27:15 MET

Użytkownik "Quba" <Jakubnow@gmail.com> napisał w wiadomości

>Chciałbym kupić drukarkę laserową do domu i nie wiem którą
>wybrać biorąc pod uwagę koszty eksploatacji.

Uzywam w domu HP 1020 i jak narazie na pudelkowym tonerze wydrukowalem 905
stron w trybie normaln i 913 w trybie econo i dalej drukuje ladnie w
normalnym trybie :) w econo pojawiaja sie czasem przejasnienia w rooznych
czesciach strony.. ogoolnie drukarka jak do domu w porzadku :) fakt ma tylko
2MB ale nawet dosc rozbudowane .pps'y drukuje bez problemu.. tyle ze ponoc
nie da sie odpalic jesli nie "poczuje USB 2.0" na kablu wiec moze wez to pod
uwage

--
pozdr
Szo