plynnosc myszki na ps2

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 15:31:40 MET

Nie miala baba klopotu... kupila se core2duo ;)
MSI p965 platinium na i965, bios najnowszy.
Wszystko cudownie, wszystko fajnie... Ale myszka (zabytkowa ps2 scrool,
hp/compaq/oem made by logitech) zaczela mi jezdzic "skokami". Tzn jedzie
plynnie ale ma czasem co 1s, czasem co 20s zaciecia na 1s. Tak jakby
komputer zamieral/zawisal. Ale nie zamiera, dzial dobrze Okrutnie
wkurzajace.
Mysz podlaczona jest przez przelacznik KVM belkin, z 6cioma innymi
komputerami wspolpracuje bez problemu.
Wykluczylem konflikt plyta glowna-kvm, mysz podlaczona wprost do
komputera zachowuje sie identycznie.
Wykluczylem problem myszki (teoretycznie)- 4 identyczne myszki robia to
samo.
Wyklyczylem taktowanie ps2 - jest realne 100 probek/s, ale zwolnienie do
60 nic nie daje.

Co dziwne - podlaczona mysz przez przejsciowke PS2/USB (digitus) dziala
super plynnie i bez problemow. Przejsciowka jest "aktywna" - ma w sobie
czipa, ktory przez komputer jest rozpoznawany jako usb-hid, i ma
wejscsia ps2 na klawiature i ps2 na mysz. Dla testu podlaczylem 2
identyczne myszy - jedna wprost do ps2, druga przez ta
przejsciowke-interfejs, wzielem myszy w dwie rece i jezdze. W momencie
gdy mysz ps2 zamiera na te 1s - to usb jezdzi bez problemu!
Ma ktos jakis pomysl? Ostatecznie podpielem mysz i klawiature przez tego
digitusa, ale nie poto mam gniazdka ps2 dwa z tylu kompa, by jeszcze
dodawac takie twory...