Re: czy jest CF <-> IDE 2.5" ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 14:53:54 MET

> Tez wlasnie widze, ze dysk kosztuje porownywalnie do zestawu
> adapter+karta. Mam karte 256MB, myslalem ze ja wykozystam, ale za 4
> dychy to juz dyski 2GB sie trafiaja :(
Ale czas dostepu w dysku (zwlaszcza takim zabytkowym 2GB) jest z 50x
wiekszy niz karty. Transfer burst moze byc troche wiekszy, ale i tak
wiekszy pozytek z karty CF. Z tym ze trzeba sie liczyc z ograniczona
zapisywalnoscia (i duzo wolniejszym zapisem od odczytu) karty, wiec swap
na tym to nieporozumienie.
Pozatym: czy obecne karty CF (moze jakies hiperduperhighspeed x133.7)
pracuja w trybie UDMA ? To tez znaczaco zmienia transfer i charakter
pracy...