-Leadtek TV2000 XP Expert - problem z głosem

Autor: guliwerek <guliwerek_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 10:47:51 MET

Witam, mam tuner Leadtek TV2000 XP Expert obraz jest bardzo dobry jednak
głos jest bardzo słaby i słuchac ogromne syczenie, można je troche
zniwelować w sterownikach od karty muzycznej ( audigy) ale wtedy głos staje
się praktycznie niesłyszalny. Czy może ktoś poradzić jak rozwiązać ten
problem szukałem już w internecie, forum itp nie pomagaja zmiany sterowników
itp, korzystam z programu dostarczonego z tunerem do oglądania tv, może ktoś
poleci inny program, który lepiej radzi sobie z głosem