Re: Monitor LCD jaki kupic ??

Autor: Ajoka <ajoka.adam_at_wp.pl.TNIJ>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 03:56:25 MET

Nie kupuj 17!
- Mała różnica w cenie w stosunku do 19
- Bardzo mały piksel = małe litery na ekranie.

Polecam 19 a nawet 22 cale.
Moje propozycje to przemyślany wybór:
- Samsung 193P+, 970P, 971P
to bliźniacze konstrukcje na matrycy PVA w kolejności pojawiania się na
rynku
wszystkie bardzo ładne i bardzo dobre:
http://www.proline.pl/shop.php?prodq=samsung+19
- NEC 1970NX - http://www.proline.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+1970NX+BLSI
na rewelacyjnej matrycy S-ISP, to bardziej budżetowa konstrukcja
profesjonalnych monitorów NECa, chyba ostatni niedrogi monitor na rynku
na matrycy S-ISP (matryca ta ma pewne wady w stosunku do nowych PVA:
większe smużenie, gorsza czerń; ale ma zalety: bardziej naturalne kolory)
- iiyama PLE2200WSV-B świetny bo wielki monitor, na nieco gorszej matrycy
TN ale ta matryca od iiyamy (Wide) jest bardzo przyzwoita, a powierzchnia
ekranu nie do przecenienia:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WSV-B
(to wersja bez DVI, z DVI trochę droższa)

To są najlepsze monitory jakie wyciśniesz z 1500 zł ;)

--
Ajoka