Re: Driveragent - czy wierzyć

Autor: Janusz <j709_at_stawki.sm.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 00:30:00 MET

Użytkownik "FunkNetz" <funk@funk.de> napisał w wiadomości
news:eogoep$kr7$1@atlantis.news.tpi.pl...
| Instalnij sobie sprawdzacz poziomu oleju w mozgowiu !

 Wielce Szanowny Panie,
Dziękuję za życzliwą radę. Nie spodziewałem się, że zechce Pan poświęcić
swój - niewątpliwie cenny - czas, aby zareagować na moje - z pewnością
nieporadne - wątpliwości i pytania. Tak ŚWIATŁA OSOBA jak Pan jest
niewątpliwą ozdobą i GURU tej grupy - przeto tym większa moja radość, że
dostrzegł Pan mój list i zechciał go przeczytać.
Chętnie z Pańskiej rady skorzystam. Rzecz jednak w tym, że nikczemny poziom
mojej wiedzy nie sięga aż tak daleko, by zrozumieć, co to jest ów
"sprawdzacz" (soft czy hard - bo takowe pojęcia znam) i gdzie go szukać.
Wdzięczny będę za uzupełnienie Pańskiej odpowiedzi, i przyrzekam uiścić za
nią godziwe honorarium.
Ścielę się u Pańskich stóp
Janusz
PS Przez wiele lat mojego długiego życia starałem się być wierny zasadzie,
że NIE MA GŁUPICH PYTAŃ. SĄ TYLKO GŁUPIE ODPOWIEDZI.
Może Pan kiedyś to zrozumie... (choć zadatków na to u Pana nie widzę).