Re: Monitor - odświeżanie 43Hz i brak koloru niebieskiego.

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 20:48:12 MET

> Ba, sam się męczyłem z zielonym Neptunem ;)

Do czego wpinales? Do PC? Ja stosowalem cos podobnego przy Atari ST i bardzo
ladnie pracowal w 50, 60 i 70Hz. Tez robione na bazie takiego Neptuna.

> Uszkodzony przewód sygnałowy monitora najprawdopodobniej.
> Czasem jak się nim porusza to zaczyna znów przewodzić.

Zartuje, przeciez wiadomo. Taki mialem jeden kabel wykrecony i zacisniety
gumka i jeszcze sznurkim zwiazany. Jedyne naprawde tanie rozwiazanie ;)

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)