Re: Szukam monitor LCD...

Autor: Sexbox <sex.box.NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 20:23:46 MET

Użytkownik "latet" <spam@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:eofejp$svr$1@inews.gazeta.pl...

> Interesujący monitorek.
> Rozdzielczosc natywna: 1680 x 1050 piksele.
> Czy popularne, niedrogie, kilkuletnie karty graficzne poradzą
> sobie z tak dziwną i dużą rozdzielczością? Czy w ogole będzie
> taka do wyboru?

Niedrogi? Może teraz tak! ale jeszcze niedawno ten monitor kosztował coś
2600zł.

Stare karty mogą mieć problem, ale na wszystko jest sposób.

Mój matrox G450 nie miał takiej rozdzielczości ale po dniu szukania,
znalazłem MatroxTwik
w którym można ustawić dowolną rozdzielczość - i teraz działa idealnie.
Dodam że mimo wysokiej rozdzielczości nawet na D-Subie działa idealnie,
żadnych
cieni wokół literek (jakie miałem na innych dużych monitorach, nawet na moim
Matroxie).

To pierwszy LCD który ma wg. mnie obraz idealny, nie srebrzą się czarne
kolory,
idealne przejścia tonalne. Zapuszczałem kilka programów do regulacji Gammy
i w każdym obraz nie wymagał regulacji ani o jotę.