Padły multimedia po wymianie karty...

Autor: niewe <niewe_at_beztegoo2.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 17:05:11 MET

Witam,
wymieniłem kartę graficzną w swoim piecyku na:
GeForce 7600 GS Gigabyte 256MB TV/DVI BOX (AGPx8)
i przestały mi działać wszystkie posiadane odtwarzacze multimedialne
tzn. WMP, Subedit i Best. NA próbę przeistalowałem Subedita, ale nie
pomogło. Po prostu po odpaleniu jakiekokolwiek pliku avi komputer
zwalnia tak strasznie, że w zasadzie pomaga tylko twardy reset. Tak samo
dzieje się po otwarciu stron, w których filmy odtwarzane są w okienku.
Co ciekawe gra, dla której przede wszystkim zmieniałem kartę teraz śmiga
pięknie na full detalach. Ktoś może ma jakieś sugestie ?