Temperatura procesora Thunderbird

Autor: <namore_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 16:48:33 MET

Witam,
Posiadam komputer z procesorem Athlon Thunderbird 1400.
Pamietam tez, ze procesory z tej serii wydzielaly bardzo duzo ciepla.
Jednak gdy sprawdzam temperature mojego procka pod biosem to czujnik
wskazuje ok 80 stopni C (po wlaczeniu komputera). Czesto mam sytuacje
ze komp podczas gry sam sie restartuje, wtedy widze pod biosem nawet
99 stopi... Program Everest wskazuje troche nizsze temp. Nie wiem jaka
jest jakosc czujnikow zamonowanych na plycie, ale cos musze z tym
zrobic.

Jako ze srednio znam sie na sprzecie to prosze was o sugestie: co sie
dzieje i co mam zaradzic?

Specyfikacja:

- Athlon Thunderbird 1400
- na plycie Gigabyte GA-7ZXR