Re: resetujacy sie bios

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 16:14:49 MET

Dnia Mon, 15 Jan 2007 13:46:38 +0100, Kamtzu napisał(a):

> Ale rodzaj biosu ma tu znaczenie? Wydaje mi sie ze to cos
> z hardwarem. U mnie smiga na Cheepo bios i troche nie chce
> mi sie zmieniac tego :/

Ponieważ zbyt wiele na raz zmieniałem i było to dosyć dawno, więc ci
dokładniej nie powiem. Moja płyta miała cold booty i utraty cmos. Wydaje mi
się że obie te rzeczy zdarzały się rzadziej w przypadku tego biosu o którym
wspomniałem. Ale szczerze ci powiem że szkoda czasu i atłasu użerać się z
K7S5A :) Zobacz ile ona kosztuje na Allegro :) O czymś to świadczy. Na 4
szt jakie przeszły przez moje ręce żadna nie była całkiem OK na 133/133 a 3
nawet na 100/100. A za 50-80 zł kupisz płytę o porównywalnych a nawet
lepszych parametrach.

--
Jacek