Prośba o poradę

Autor: Frank Drebin <brunerro_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 14:01:38 MET

 Chciałbym się zorientować (na prośbę szwagra) w kwesti zakupu procka i
płyty głównej. Komp będzie służył praktycznie do grania. Grafikę, zasiłkę i
inne peryferia wybiorę sam, ale w kwesti procka musiałbym mocno wchodzić w
temat, bo od czasu kiedy ja tuningowałem kompa 2 lata temu (A 64 3000 s.
939) wiele się zmieniło. W jakimś sklepie zaproponowali mu Intel Pentium D
925 (S775) 3.00 GHz (2x2MB cache) w cenie ok 550 zł i on to przełknął
(łącznie z ceną), więc chciałbym się dowiedzieć czy w tej cenie jest jakiś
lepszy wybór? W grę wchodzą: pentiun d, A 64, A 64 X2. Jeżeli wybór pada
na Athlona to na jakiej podstawce?

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.