Problem z udostepnieniem polaczenia - skretka XP i Millenium

Autor: Mariusz <MichalskiMariuszWYTNIJTO_at_poczta.WYTNIJTOonet.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 13:32:30 MET

Nie moge wlaczyc w XP udostepniania polaczenia internetowego, pojawia sie
komunikat:
"Nie mozna wlaczyc dostepu wspóldzielonego. Blad 0x80004002: Taki interfejs
nie jest obslugiwany.
Dodam, ze nie znalazlem tez w servisach uslugi udostepnianie polaczenia
internetowego. Wczesniej wszystko dzialalo, a teraz siec chodzi a netu na
drugim kompie nie mam. Czy jest mozliwe, ze usunela mi sie usluga
udostepniania polaczenia internetowego? Jak ja w XP doinstalowac?
A moze chodzi o cos innego, prosze pomózcie.

pzdr.
Mariusz