nVidia GeForce 7600 GS problem

Autor: Jas <j.chitro_at_glogow.um.gov.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 09:41:35 MET

Mam problem z odtwarzaniem filmów na karcie nVidia GeForce 7600 GS AGP
firmy EVGA.
Karta to nowy nabytek i już na początku pojawił się problem z
odtworzeniem filmów. Przy odtwarzania totalny zwis kompa. Fimy
odtwarzają się po wyłączenie przyspieszenia DirectDraw w dxdiag.exe
!?
Płyta główna firmy Epox Ep-4gmvi-x, chipset Intel 845GV.
Wypróbowałem wszystkie dostępne sterowniki ze strony nVidi jak firmy
EVGA, wykonałem aktualizację BIOSu, wszystkie dostępne poprawki do
płyty ze strony firmy Epox i nic... Nie wygląda, to również na
problem z kodekami, ponieważ dzieje się to na wszystkich możliwych
formatach mpeg, divix, xvid.
Zwis następuje również przy próbie wejścia do ustawień
parametrów video. Do tej opcji można wejść po wyłączeniu
wspomnianej już akceleracji DirectDraw w dxdiag.exe.
Zna może ktoś rozwiązanie ? Brakuje mi już pomysłów.