Re: Jaka tania drukarka atramentowa ?? co polecacie ?

Autor: MIR <myr_at_vp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 08:50:04 MET

[...] musze wydrukowac [...] tekst + obrazki. Nie interesuje mnie drukowanie
zdjec.
> Chcialbym kupic cos co drukuje dobrze i jest tanie w dalszej eksploatacji.
[...]
> Nie chce wydawac wiecej niz 250 zl - czym mniej tym lepiej.
> Prosze doradzcie mi jakas drukarke atramentowa co ma albo tanie zamienniki
> albo łatwo sie w nich uzupełnia tusz.
___________________

Proszę bardzo

Przede wszystkim jeżeli ma być najtaniej - będzie wówczas, jeżeli decydujesz się
na drukarkę starą - nie nową! Nowe są bowiem coraz lepsze.., ale do wyciągania
pieniędzy od użytkownika.

Spośród odpowiedzi, jakie zostały Tobie udzielone, jedynie post Kolegi
ccangur@wp.pl uważam za sensowny.

Spośród starych drukarek najlepiej wybrać bezchipową epsonówkę z serii Stylus
Color np 600, 800, 850 wzglednie 900 w cenie kilkadziesiąt do 100zł. Drukarki te
drukują dobrej jakości wydruki i są ekonomiczne wówczas, gdy są często używane.
Jeżeli używnie ich ma być okazjonalne i sporadyczne - nie polecam tych drukarek,
ponieważ udrażnianie dysz ich głowic jest zbyt kłopotliwe!

Do wydruków dokonywanych od czasu do czasu, bardziej zalecam nabycie drukarki
prod. HP z serii 800, a więc np: DJ-880C, DJ-895CXi, w cenie ok 100zł, a jeżeli
nadal chcesz wydać do 250zł - wtedy możesz nabyć bardzo dobrą drukarkę
DJ-990CXi, która jest jeszcze serwisowana i dostępna u niektórych dostawców, za
pośrednictwem Allegro.
Tańszą jest drukarka DJ-970CXi (będąca obecnie na kończącej się następującej
aukcji Allegro:
http://www.allegro.pl/item156338128__super_hp_deskjet_970_cxi_.html)

Drukarki HP są praktyczniejsze od epsonówek z tego względu, że nie sprawiają
kłopotów, związanych z zasychaniem dysz, ponieważ ich głowice drukujące są
wymieniane razem z kartridżami, po wyczerpaniu tuszu. Mogą być również
napełniane przez użytkownika, w celu obniżenia kosztu eksploatacji.

Podobne są właściwości canonówek, np: BJC-250, BJC-2000, BJC-2100,
JC-4400 - jednakże mają one kartridże o mniejszej pojemności, w związku z tym,
tuszy wystarcza w nich na wydrukowanie mniejszej liczby wydruków.

Powodzenia ( - ) MIR