Re: LCD Nec czy LG

Autor: luis <grudniewski-j_at_jaak.com.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 08:08:05 MET

Użytkownik "Wojtek" <aa@aa.lo> napisał w wiadomości
news:eof8r7$to$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. Co byście polecili z LCD: NEC 1970NX czy LG2000CE-BF? Cena podobna.
> Do użytku domowego.
Witam
Mam NEC 1970NX i jestem bardzo zadowolony, ma super kolory, ze względu na
wysoki czas reakcji obawiałem się smużenia, okazało się że bez potrzeby,
jest praktycznie nie widoczne i to tylko w bardzo dynamicznych grach. Przed
zakupem warto byłoby obejżeć monitor, pierwszy egzemplarz trafił mi się z
trzema subpixelami, na szczęście w sklepie bez żadnych problemów wymienili
na nowy.