Re: ECS K7S5A - jaki max procesor?

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 07:36:36 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości
news:eoeiel$59c$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Za cene jakiegokolwiek "max procesora" do tej plyty + cena paru kaw
> wypitych po nocach w trakcie walki z ta plyta - mozesz kupic juz cos na
> s939, co bedzie 4x wydajniejsze, 8x stabilniejsze... i przy tym nie bedzie
> robic za suszarke do wlosow.

Oj nie przesadzaj zalezy jaki koledze się model trafił. Ja mam juz 5 lat
K7S5A sporo wymienialem rzeczy; kilka dodawalem i zero zwisów i wszystko
stabilnie.
Ja nie mówie że to dobra płyta, ale moze to jest własnie któryś z tych
stabilniejszych egzepmlarzy. Poza tym ponoc wystarczy wiatrak na chipsecie
domontować i nabiera stabilności (chociaż ja nie musialem)

Czasami po prostu nie ma kasy na te parę kaw dodatkowych :)

Pozdro