Re: Jaka drukarka ze skanerem?

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_wytnij_towp.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 01:55:19 MET

> A jak z jakoscia wydruku/skanu? Bo lexmarki z serii X2470 to skanuja
> bardzo marnie (widoczne prazki/paski/szum) a drukuja jeszcze gorzej. Na
> poczatku myslalem ze uszkodzona sztuka, ale po 3cia wymianie na nowa juz
> zrezygnowalem...

Skanera używałem tylko w potrzebie zeskanowania dokumentów wysyłki itp,
bardzo rzadko skanowałem zdjęcia - zatem ciężko mi mówić o jakości skanu -
wg mnie wystarczający.
Co do wydruku - zdjęcia na papierze fotograficznym wychodziły nawet nieźle -
aczkolwiek widać było ziarnistość. Dokumenty drukowane były moim zdaniem
dobrze.
Jedyne co to droga eksploatacja (cena urządzenia to wtedy około 350zł a
komplet pojemników 150). Kilka razy napełniałem czarny pojemnik, jednak po
jakimś czasie był na śmietnik. Teraz zostawiłem lexmarka jako skaner a
kupiłem uzywany laser hp 2100.