IBM Thinkpad T21 i predkosc procesora

Autor: Thorvald <thorvald.hallvardsson_at_gmail.com>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 21:22:02 MET

Witam.
Posiadam notebooka IBM Thinkpad T21. Mam taki problem. Przy starcie
komputera, widze ze predkosc procesora to 900 MHz, po zainstalowaniu
Windowsa XP we wlasciwosciach systemu rowniez bylo napisane ze procesor
ma 900MHz. Od pewnego czasu, to sie zmienilo i mam predkosc 696 MHz.
Czym to jest spowodowane ? Opcje BIOS-a odpowiedzialne za skalowanie
predkosci procesora w zaleznosci od jego zapotrzebowania sa ustawione
na MaxSpeed (poza tym komentarz do tych opcji mowi, ze dzialaja one
tylko i wylacznie jesli poziom zarzadzania energii ustawi sie na
Custom... ja mam na Maxium Performance).
W jaki sposob zrobic, zeby Windows wlasciwie widzial predkosc procesora
?
Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam.
JarekG