Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 19:56:53 MET

kennard wrote:
> czy kazdorazowo kiedy kupuje sie nowego notebooka z naklejka
> M$ o legalnosci windowsa sprzedawca jest obowiazany wydac
> rowniez plytke systemowa ? planuje zakup notebooka i nie chcialbym
> zostac oskubany przy tej okazji z plyty, ktora moze sie przydac przy
> ponownym stawianiu systemu ...

Nie wiem, czy sie cos nie zmienilo w ostatnim czasie. Swego czasu np.
Acer przestal dostarczac plytki z systemem XP (miales możliwość nagrania
własnej z odpowiednio przygotowanej partycji 'Rescue'). Moim zdaniem
oszczędnośc cholernie irytująca - logistyka i koszt związany z
przygotowaniem płytki nie wydaje się wysoki, a brak takowej czasami
problematyczny.

Nie znaczy to jednoznacznie, iż sprzedawca nie da Ci takiej płytki. Mały
może Ci wypalić na LS, Vobis daje własne nadruki na tłoczonych, więc być
może także tu dostarcza (nie sprawdzałem).

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/