Problem z drukarką USB

Autor: mkonst <mkonstUSUNTO_at_et.put.poznan.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 19:45:17 MET

Ponieważ nie wiem czy problem jest soft czy hard więc spróbuję tutaj.
Komputer w Win98SE i drukarką HP 56xx podłaczoną przez USB. Przy próbie
drukowania drukarka drukuje 2-3 linie po czym wyskakuje komunikat: " Podczas
zapisywania do USB002 wystąpił błąd drukarki (hp deskjet 5600 series). Błąd
danych (CRC)."
Odinstalowałem drukarkę, zainstalowałem na nowo i było 2 dni dobrze. Potem
to samo. Dzisiaj bez reinstalacji przełaczyłem drukarkę do innego gniazda
USB i jest dobrze (nie wiem jak długo tak będzie).
Co może być przyczyną ? Czy może być uszkodzone jedno gniazdo USB ? Czy
możnaby to przetestować ?

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl