Re: Asus P3B-F i PIII 1Ghz Slot1 FSB133

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 16:47:12 MET

A czy kontroler z dyskiem będzie pracować standardowo? (linux), czy
jak karte graficzną dam na PCI to napewno odpale tego PIII 133 na
1GHz?, czy nie będzie problemów z działaniem przejściowki IDE-CF,
niech ktoś się wypowie proszę na temat stabilności takiego zestawu
na serwer

Nie wiem jak z P3 na FSB 133- ale po co zarzynać BXa- ja koleżance na BE6
odpaliłem Celeron Tualatin 1300. Modzik prosty- trzeba rozwiercić 4 otwory w
przejściówce FCPGA(polecam tą od MSI) połączyć 2 nóżki przewodem z zesputej
tasiemki ATA66/100 np i 3 nóżki zaizolować np koszulką z przewodu skrętki
komputerowej.
Przejściówka to 20zł, Procek to 60zł i raczej ruszy. Na P2B mi nie ruszyło
ale to starsza płyta od P3BF. I to wszystko na FSB100.

Jeśli dalej obstaje sz przy FSB 133 a to na serwer idzie to zapodaj grafe na
PCI- ta płyta przecierz ma dzielnik 1/4 dla PCI i wtedy wszystko w normie
będzie działąć łącznie z kontrolerem IDE.

Pozdrawiam