Sempron czy celeron w laptopie?

Autor: Marcin Grodek <azrael33_at_gmail.com>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 16:18:42 MET

Mając do wyboru komputery o podobnych konfiguracjach, który z powyższych
procesorów sprawdzi się lepiej? Sempron taktowany zegarem 1,8 GHz z 256
kB cache czy też Celeron M 1,86 GHz z 1 MB cache. Muszę przyznać że
trudno mi dokonać rozeznania w aktualnych oznaczeniach procesorów, bo
wskaźniki AMD i taktowanie procesorów trochę traci odniesienie (miało
być do P4). Wydaje mi się że nowy celek 1,86 GHz z FSB 533 i równie
nowym rdzeniem powinien być wydajniejszy od podobnie taktowanego
celerona, chociaż właściwie to jedynie moje założenie.
Za wszystkie komentarze czy ewentualne linki do benchmarków dziękuję.
Pozdrawiam